piątek, 22 stycznia 2016

Kim jestem?

Jestem Introwertyczką. A konkretniej zwykłą dziewczyną, studentką. Młodą dorosłą, która nie do końca chce dorastać.

Ten blog jest dla mnie miejscem, gdzie opisuję życie oczami introwertyka. Jeśli pojęcia "introwertyk" i "ekstrawertyk" są Ci obce, to możesz je sobie wygooglować i poczytać. Są różne definicje psychologiczne, blah blah, blah..

Prawda jest taka, że introwertyk nie równy introwertykowi, a ekstrawertyk nie równy ekstrawertykowi. Każdy z nas posiada cechy tych dwóch osobowości, czasem mniej, czasem więcej. Każdy z nas jest indywidualny, wyjątkowy, nie ma drugiej takiej samej osoby.
Będę opisywać swój punkt widzenia, który niekoniecznie musi się pokrywać z punktem widzenia innych. Jeśli jesteś introwertykiem, z pewnością zobaczysz pewne podobieństwa, większe lub mniejsze. Jeśli natomiast jesteś ekstrawertykiem - być może zrozumiesz lepiej introwertyków, przez co łatwiej będziesz mógł się z nimi dogadać, nie będziesz naciskać na nich w sprawach, których nie jesteś w stanie zmienić.

A bardzo się ucieszę, jeśli moje wpisy pomogą komukolwiek zrozumieć w pewnym stopniu sposób myślenia introwertyka. Sama chciałabym czasami, by otaczający mnie ludzie to rozumieli. Życie wśród ludzi, którzy nie rozumieją Twojej natury, bywa ciężkie. Ciągłe tłumaczenie się, wymijające odpowiedzi, wymówki, odmawianie - to wszystko jest męczące i przyprawia o wyrzuty sumienia. Jednak lepsze są wyrzuty sumienia wobec kogoś niż wobec siebie, że postąpiło się wbrew samemu sobie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka